Koningsdag

KONINGSDAG

Een jarenlange traditie, ook in Velserbroek. In 1997 werd de zojuist opgerichte Dorpsvereniging Velserbroek gevraagd om het Oranjefeest in park Velserbeek te organiseren vanwege het bezoek van Koningin Beatrix aan Velsen.

De mede-oprichters Mariet Paleari en Jacqueline Staats hebben samen met vele vrijwilligers een prachtige dag samengesteld voor alle Velsenaren én Koningin Beatrix. Deze activiteit is dus de feitelijke start van onze dorpsvereniging.

Nog altijd organiseren wij activiteiten tijdens Koningsdag. Dit is echter niet nodig zonder de inzet van vrijwilligers. Hoe meer vrijwilligers wij hebben, hoe meer activiteiten wij kunnen uitvoeren, dus meldt u zich aan!

Een overzicht van de huidige activiteiten vindt u hier. Maak gebruik van het contactformulier om u aan te melden.

Bekijk hier de foto's van 2019 en 2018.